sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Kohta jo 11kk

Hei kaikki!

Äitini on ollut niin laiska ettei ole kirjoitellut mitään pitkään aikaan.
Täytän ensi viikolla jo 11kk - äiti sanoo "mihin tää aika on oikein mennyt?"

Ryömin kovaa vauhtia, jota olen jo puolivuotiaasta tehnyt. Olen nyt parin viikon sisään ruvennut nousemaan ylös - polviseisontaan - sängyllä nousen jo seisomaan, mutten lattialla vielä uskalla - en uskalla vielä tulla polviseisonnasta alas - rupean aina huutamaan - kyllä olen nyt muutaman kerran toki tullut - ja kolautellut itseäni joka paikkaan.

Konttaa en vieläkään - ei minua oikeastaan kiinnosta, kun pääsen eteen päin helpommin ryömien, kyllä joskus olen konttausasennossa, mutten mie siinä liiku heijaan vaan itseäni.

Äitini siirsi minut ja veljeni samaan huoneeseen - olemme nukkuneet ihan hyvin, minä tosin herään öisin välillä huutamaan - koska haluan maitoa - tosin äiti ei joka ikiseen huuteluuni reagoi - ihan tyhmä äiti.

Syön kaikkea ja tykkään lähestulkoon kaikesta, tai ainakin syön kaikkea - nyt äiti on antanut minulle jotain tummaa puuroa aamupalaksi - äiti puhuu että se on ruispuuroa - se on hyvää. Äiti laittaa siihen aina jotain punaisia marjoja tai jotain. (ruispuolukkapuuroa)...

Puhua pälpätän aika paljon, mutta selvin sanani taitaapi olla äiti - kun tuntuu ettei kukaan ymmärrä mitään muuta mitä puhun.

Oikein ihanaa hämärää aikaa.


Ulkona veikan kanssa


Puistossa keinussa,
tässä osasin itse ottaa vauhtia.


Halauksin, RölliPoika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti